掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

敏之爆囝囝平時扮晒Cool:有事就叫媽媽 __,敏之,陳敏之,

冬至大個咗好多!藝人陳敏之接受電台節目訪問,提到她最近有兩套劇集熱播,敏之表示好開心,因為有很多人留意:「等陣會出席《溏心風暴3》嘅祝捷會,有好多人都 ...


冬至大個咗好多!


藝人陳敏之接受電台節目訪問,提到她最近有兩套劇集熱播,敏之表示好開心,因為有很多人留意:「等陣會出席《溏心風暴3》嘅祝捷會,有好多人都話我同唐文龍嘅感情線有好多驚喜,睇到好肉緊。」

過節諗咗囝囝先

當講起囝囝雷子樂(冬至)時,敏之即甜笑謂:「啱啱同佢過咗聖誕同除夕,全部都係去人哋屋企慶祝開House Party,噚日(1日)就去咗梁烈唯(唯唯)屋企,聖誕節就去咗個好朋友屋企,依家個個都會有小朋友都會帶埋出嚟開大食會,一班小朋友就會喺地下爬、玩,繼生完之後終於可以正正式式感受到氣氛。要做一個媽咪要做嘅活動,就係帶自己嘅BB去小朋友嘅聚會,見到啲小朋友跑嚟跑去係好熱鬧,但同之前兩個人拍拖係兩碼子嘅事。」她又謂現時過節都是以小朋友角度出發先:「囝囝係喺冬至出世,啱啱幫佢搞咗個生日會,都係為咗佢整好多波波池同埋滑梯,完全係兒童王國咁,以前邊到有咁?以前生日都係食個飯,簡簡單單,兩公婆去吓玩就算。」

專心工作暫不追B

問到2018年會否再追多個陪子樂?敏之表示隨緣,暫時都未有任何計劃:「自己都鍾意做嘢,啱啱先拍完一套劇,我諗呢年都係專注番做嘢嗰度,始終囝囝先至1歲,依家未識行啦,睇吓等佢返咗學之後先至諗吓追唔追多個陪佢,因為太細個自己都好辛苦,真係好難(兼顧)。教育一個小朋友唔係講玩,如果依家突然多一個,我諗我會好Crazy『嘩!點算呀?點算呀?』,見好朋友都係起碼隔一、兩年,等佢起碼講到嘢(先至再生)。依家囝囝都淨係識講『媽媽』、『爸爸』、『Mum Mum』(食嘢)。(佢第一個叫嘅係邊個?)媽媽,佢依家好好笑,你唔畀佢想玩嘅嘢,佢就會好快咁講『媽…媽媽呀… 媽!』嚟求救,平時叫佢嗌我就喺度扮嘢扮怕羞,一要求救或者想食嘢就叫。都好想Enjoy吓呢段時間,如果有多個就好難Focus喺佢度,先同囝囝拍拖先。」

最愛聞BB香

敏之又笑言日日都攬着囝囝入睡:「聞佢啲BB味好香,同埋佢隻手仔搭喺自己度呢,雖然會壓到痺晒,但呢啲快樂係邊度都搵唔到,真係好正!到佢大啲點會咁瞓?佢會有佢嘅世界。生小朋友最開心就係3歲前,似蜜月期咁。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!