掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

【唔介意蒼老師過去】老公係DJ NON 蒼井空:他不是帥哥,也不是有錢人 __,蒼井空,

(互聯網圖片)蒼井空結婚了!今晚先有謝霆鋒上叱咤唱歌,再有蒼井空半夜宣佈結婚,呢個2018.1.1,發生咩事?蒼井空今晚喺微博宣佈已經結婚了,難得丈夫 ...




蒼井空結婚了!

今晚先有謝霆鋒上叱咤唱歌,再有蒼井空半夜宣佈結婚,呢個2018.1.1,發生咩事?

蒼井空今晚喺微博宣佈已經結婚了,難得丈夫唔介意佢嘅過去。蒼井空寫道:「他不是帥哥,也不是有錢人,但是他接受了我以前的工作。」蒼井空又話佢冇後悔以前嘅工作,難得對方接受,大讚他:「很棒!」

這個元旦夜,蒼井空喺社交網上載一張戴上結婚戒指嘅自拍照,更於日本網誌上載老公恩愛合照。

咁蒼老師老公係邊個?原來佢叫DJ NON,喺當地打碟DJ,正如蒼井空所講,丈夫並非有米亦唔係靚仔,而蒼老師近年都不時在中日兩地夜場打碟,二人興趣及嗜好相近,唔少人都戥女神搵到真愛而高興。

補充一句……蒼老師係福山雅治超級粉絲,年前男神娶妻,對佢都帶來好大打擊……

o依家,輪到蒼老師為大家帶來打擊……

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP


鍾意就快D Share啦!