掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

阿仔同意!52歲韋家雄拍拖數月想今年閃婚 __,

講定恭喜先!52歲的藝人韋家雄與圈外女友Keynes拍拖幾個月,並打算閃婚,而其26歲的兒子亦戥父親開心不已!對此,韋家雄接受東網訪問時坦言:「希望今 ...


講定恭喜先!


52歲的藝人韋家雄與圈外女友Keynes拍拖幾個月,並打算閃婚,而其26歲的兒子亦戥父親開心不已!對此,韋家雄接受東網訪問時坦言:「希望今年完成大家都有共識,想快啲。(點解想閃婚?)我年紀都唔細,大家都有共識,大家啱嘅就快同慢都冇所謂,最緊要大家啱,都係一世嘅事。」問會否大排筵席?韋家雄謂:「仲未Plan,但大家嘅意願又唔想好隆重大搞,可能搞西式Party咁,婚紗同裙褂都會照着,女朋友都想着裙褂。希望今年完成到,大家都向住呢個目標行緊。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!