掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

張繼聰同老婆立場一致:對西醫有唔同睇法 __,繼聰,張繼聰,

每個人都有自己睇法。藝人張繼聰在九龍灣出席賀歲片《棟篤特工》首映禮。提到他老婆謝安琪對流感疫苗的看法近日引起各界回響,他直言有關言論其實只是私人對話, ...


每個人都有自己睇法。


藝人張繼聰在九龍灣出席賀歲片《棟篤特工》首映禮。提到他老婆謝安琪對流感疫苗的看法近日引起各界回響,他直言有關言論其實只是私人對話,絕非公開呼籲市民停止接種疫苗,又指自己與老婆有共識,立場一致:「雖然專家同醫生為保障大家健康而付出好多努力,但我哋兩個對西方醫學係有唔同睇法。」他坦言即使最近忙於拍攝新戲,但都知道老婆在查看有關流感疫苗的醫學資料上花了不少心機:「我哋明白科學上永遠都會有新發現,但都要為咗小朋友着想而睇,始終都係打啲嘢入身體度。」

問會否覺得有關部門或專家反應過大?阿聰便指自己不會評論:「但有啲聲音就話唔係專業就唔好講,但我覺得大家其實都可以自由討論,拍咗套戲後唔講得就冇影評呢樣嘢。咁十八歲前都冇人係專業,佢哋都唔講得嘢個世界會好悶,我覺得世上嘅嘢係可以了解同時提出疑問。」

阿聰又指老婆不會把攻擊性言論放在心上,只想大家都可以健健康康過年:「其實佢好理性嘅,不過有時受到指摘,我哋都諗唔到原因係點解,最緊要係問心無愧。」問會否抽出流出錄音的真兇,他即發揮搞笑本色:「冇但我自己會小心啲,應老婆時唔會將仲有幾個鐘先返到屋企講成十分鐘,費事流出嚟又引起軒然大波。」又謂老婆沒有因此而退Group保平安。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!