掃呢頁CODE去手機

2018年2月4日 星期日

陸永大女6歲生日!開P發生「不愉快事件」 __,陸永,

陸一穎嘅反應真係可愛到不得了!藝人陸永同Reina生咗一對好可愛嘅囡囡陸一穎(Hannah)同陸一心(Simsim),眨吓眼Hannah就已經6歲大喇 ...


陸一穎嘅反應真係可愛到不得了!


藝人陸永同Reina生咗一對好可愛嘅囡囡陸一穎(Hannah)同陸一心(Simsim),眨吓眼Hannah就已經6歲大喇!趁住生日呢個大日子,陸永同Reina就當然會同囡囡慶祝喇,但就竟然有「不愉快事件」發生咗!

Reina就喺社交網甫相講晒成個故事畀大家知,事源係Hannah就開咗個生日會,Reina就偷偷約咗佢嘅同學仔嚟參加,一見到有同學嚟Hannah就好興奮仲玩得好開心。但呢個時候Reina同Hannah講訂咗個佢最愛嘅菠蘿包做生日蛋糕,Hannah都忍唔住講咗句:「媽咪,你係咪整蠱我咋?」到陸永拎個蛋糕出嚟,Hannah個心先定番啲,仲感動到眼濕濕!連佢媽咪都話估唔到6歲嘅囡囡會感動,不過唱生日歌嘅時候Hannah個樣勁唔開心喎,原來佢唔捨得切爛喺蛋糕上面隻貓頭鷹,所以最後大家決定唔切隻貓頭鷹淨係切個蛋糕,Hannah即刻開心番晒!對於呢個咁可愛嘅舉動,網民都大讚Hannah可愛,仲話佢除咗個樣之外完全唔似6歲!當然仲有一大班網民祝佢生日快樂喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!