掃呢頁CODE去手機

2018年2月4日 星期日

華姐:冠軍李思佳大學未畢業未諗去向 __,華姐,

李思佳覺得自己才藝表演最好。「紐約劉亦菲」10號李思佳在《2018國際中華小姐競選》中爆冷贏得冠軍殊榮,賽後她接受傳媒訪問時就指自己心情激動:「因為成 ...


李思佳覺得自己才藝表演最好。


「紐約劉亦菲」10號李思佳在《2018國際中華小姐競選》中爆冷贏得冠軍殊榮,賽後她接受傳媒訪問時就指自己心情激動:「因為成為華姐冠軍係自己好耐嘅夢想,可以實現到真係好開心,亦對自己表現好滿意,因為喺台上我當咗觀眾係朋友。」提到她在紐約居住,問會否來港發展?她就指仍未大學畢業:「所以唔會諗咁多住,都未有打算。(屋企人有來支持?)屋企人今日冇嚟,有朋友喺紐約遠道而來支持我。(男友呢?)佢冇,因為佢都係喺紐約讀緊書返緊學。」問覺得自己今晚邊個環節表現最好?她就指才藝表演時最好,整個過程都跳得好舒服。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!