掃呢頁CODE去手機

2018年2月12日 星期一

收利是捐慈善 __,

胡楓在紅館開騷迎狗年,其間修哥跟扮財神的安德尊齊齊向觀眾𢭃利是,修哥說:「今次嘅利是係作慈善用途,咁多位總理出手闊綽啲。」之後《歡樂今宵》兩位舊拍檔盧 ...


胡楓在紅館開騷迎狗年,其間修哥跟扮財神的安德尊齊齊向觀眾𢭃利是,修哥說:「今次嘅利是係作慈善用途,咁多位總理出手闊綽啲。」之後《歡樂今宵》兩位舊拍檔盧海鵬和陳欣健輪住出場,陳欣健笑說:「以前見到修哥可以同蕭芳芳、陳寶珠合作,所以自己放棄做警司,入咗娛樂圈,點知入咗之後佢哋兩個都結咗婚。」



■盧海鵬(右)扮羅文腔唱惡搞版《幾許瘋語》,全場笑破肚皮。

鵬哥惡搞《幾許瘋語》

扮嘢之王盧海鵬再施展拿手本領,着銀白色西裝戴紳士帽現身,扮已故巨星羅文腔演繹惡搞版《幾許瘋語》,全場爆笑,修哥給鵬哥獻花時笑言是羅文送給他。唱完後鵬哥預備由扶手升降台落台時讚修哥:「你年紀大我咁多,咁升升落落都仲得。」




鍾意就快D Share啦!