掃呢頁CODE去手機

2018年2月12日 星期一

【成身泥都遮唔住】陳凱琳罕有着泳衣上鏡 二度發育咁神奇? __,凱琳,陳凱琳,

大台雖然落咗「禁奶令」,但旅遊節目冇可能叫停嘅…嚟緊陳凱琳、陳芷尤、陳婉衡、宋雙佳、余思霆就有個旅遊節目去到新加坡。熱帶地方,唔少得一定會有水着啦,五 ...




大台雖然落咗「禁奶令」,但旅遊節目冇可能叫停嘅…嚟緊陳凱琳、陳芷尤、 陳婉衡、宋雙佳 、余思霆就有個旅遊節目去到新加坡。

熱帶地方,唔少得一定會有水着啦,五個女仔就一套獨特嘅方式去遮一遮身材…就係玩泥漿浴喇。余思霆最先喺ig放咗條片,幾個女仔玩到成身泥漿,再圍住一盤泥漿扭扭身, 陳婉衡身材好就唔在講,連陳凱琳都好罕有咁着泳衣上鏡,身材睇落仲澎湃咗,唔通玩泥漿對二度發育有新奇功效?

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent 



余思霆喺ig放咗條片,幾個女仔一齊玩泥。(ig圖片) 後排左起:陳婉衡、陳凱琳、案雙佳;前排左起:陳芷尤、余思霆。(ig圖片)
驟眼睇陳凱琳身材好咗。(ig圖片) 選港姐時就瘦削啲。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!