掃呢頁CODE去手機

2018年2月12日 星期一

最啱做「兵」!林作放狗招桃花 見女就撲 __,林作,

林作決定為狗狗Aldo洗乾淨迎新年。前大律師林作狗年為愛犬Aldo洗邋遢,狗似主人形Aldo身上啲毛毛都好長同好亂,林作決定為Aldo洗乾淨迎新年,希 ...


林作決定為狗狗Aldo洗乾淨迎新年。


前大律師林作狗年為愛犬Aldo洗邋遢,狗似主人形Aldo身上啲毛毛都好長同好亂,林作決定為Aldo洗乾淨迎新年,希望Aldo會令他認識更多女狗主,他說:「放狗可以同啲狗主交流吓,Aldo為自己搵到好多女主人,每次喺街,見到其他狗女同女狗主人都會撲埋去,完全不理質量,只理數量嘅特徵係同我完全相反,我重質量唔計數量。」至於擇偶條件,他直言要靚,歡迎「港女」,更稱自己不介意做「兵」侍候娘娘:「做兵係我特長,但係都要得我夠歡喜。唔介意做兵,因為係入場卷,唔好一開始就展開猛烈進求。(做過幾次兵?)幾乎唔同時刻都做緊幾個軍隊嘅兵,因為依家競爭大,好多時都要排隊,當拎定籌,我時間都多,做兵都幾啱我。」他指現在仍當兵,但不是圈內的娘娘。

唔要圈內女仔

林作透露不夠膽再與圈內女仔相處,不想再搞到人:「好多女仔同我講,只要同我扯上關係,呢個世界對佢從此係黑白,行程會差好遠,好似樂觀嘅人要覺得一個杯有半杯水,但悲觀嘅人覺得半杯水都係冇,呢個同女仔心態一樣,我係樂觀,因為我存在,令其他男仔覺得一定被比下去,所以就放棄,悲觀睇法係,男仔覺得我掂過唔方係好嘢,都係敬而遠之。」他希望狗年不是拍拖及成家立室,而是想事業有突破,更揚言:「搵唔到錢,再係咁我就年底宣布下海,乜都會做。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!