掃呢頁CODE去手機

2018年2月6日 星期二

老婆送紅衫打氣 陳曉東搞笑變霜降鮮肉 __,陳曉東,陳曉,

呢件鮮肉裝真係冇得頂呀!陳曉東連日來都為演唱會操練,每天都過着日出而作,日入而息規律生活。東東為2月10號澳門演唱會前特別加操跳舞部分,在寒流襲港日子 ...


呢件鮮肉裝真係冇得頂呀!


陳曉東連日來都為演唱會操練,每天都過着日出而作,日入而息規律生活。東東為2月10號澳門演唱會前特別加操跳舞部分,在寒流襲港日子中,跳至身水身汗,他說:「雖然天氣好凍,但一郁就全身暖晒,我跳到啲汗好似沖涼咁,成個人濕晒,每日一出門縮埋一舊,但返屋企就毛孔擴張,好有成功感。」他更套用一句:「累並幸福著(着)。」在教練狂操下,當然都唔少得東東嘅麒麟臂愈操愈fit,令人羡慕。

而在北京太太為了給他打氣,特登買了件鮮紅色的鮮肉裝給他,喻意紅噹噹,東東搞笑話:「天氣報告話香港降霜,著(着)咗呢件衫變成霜降鮮肉。」日內太太會帶埋囡囡來港為他加油,東東感到窩心,亦會帶她們去看他綵排,先讓她們感受一下演唱會氣氛。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!