掃呢頁CODE去手機

2018年2月5日 星期一

黃泆潼:兩公婆吵大鑊!黃泆潼當街發火黑面 __,黃泆潼,

黃泆潼同老公係咖啡店傾到有火!由藝人轉型做DJ打碟的黃泆潼與意大利籍老公Kavemura結婚兩年,一直表現恩愛,日前兩公婆被拍到西九龍一個商場歎咖啡時 ...


黃泆潼同老公係咖啡店傾到有火!


由藝人轉型做DJ打碟的黃泆潼與意大利籍老公Kavemura結婚兩年,一直表現恩愛,日前兩公婆被拍到西九龍一個商場歎咖啡時突然吵大鑊!當晚約8時,兩人在咖啡店內邊歎咖啡邊有傾有講,但未知是否Kavemura言語間激親老婆,黃泆潼突然愈坐愈開,與老公離行離列,更突然黑面,嚇得老公即施冧功,又伸手輕摸老婆膊頭,但黃泆潼索性擰歪面唔理老公,眼尾都唔望一吓,Kavemura則繼續想辦法氹老婆。

期間有途人經過,見兩人耍花槍亦忍不住眼望望,但嬲爆爆的黃泆潼未有理會,依然用個背脊「得」住老公,而Kavemura就鍥而不捨繼續撩老婆傾偈,經過約半小時「發功」,黃泆潼才下番啖氣終於有反應肯理番個老公,兩公婆和好如初。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!