網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月25日 星期日

神級合照!梁朝偉嘉玲孖陳奕迅阿徐度假 __,阿徐,梁朝偉,陳奕迅,朝偉,劉嘉玲,嘉玲,徐濠縈,

呢張合照好難得呀,佢哋兩家人齊齊去度假!影壇同歌壇都有兩位「神」,講緊嘅就係男神梁朝偉同歌神陳奕迅(Eason)喇!佢哋曾經合作過拍電影,但原來私底下 ...


呢張合照好難得呀,佢哋兩家人齊齊去度假!


影壇同歌壇都有兩位「神」,講緊嘅就係男神梁朝偉同歌神陳奕迅(Eason)喇!佢哋曾經合作過拍電影,但原來私底下都好老友,同對方嘅另一半都好熟稔,呢日仲約埋齊齊去度假添!

Eason老婆徐濠縈(阿徐)同偉仔老婆劉嘉玲都分別喺社交網上載四人肩並肩合照,笑得勁開心,真係好難得呀!佢哋都着上休閒服,嘉玲就戴咗副超,放假都要Keep住有星味,佢留言「假期開始」,網民都紛紛問佢哋係咪一齊去旅行,叫佢哋玩得開心啲!而另一方面阿徐都話:「Let the holiday begins!(假期開始)」仲透露喺香港機場嘅貴賓室,睇嚟真係準備出發噃!

除咗佢哋兩對夫婦合照好驚喜外,Eason都成為網民熱論對象,事關相中嘅佢髮型三七分界,仲一面鬚根,網民話唔認得佢,留言:「看了一半天 原來是陳奕迅!」、「靠徐濠縈認了出來!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!