網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月10日 星期六

秋生力撐人誰無過?Country亦解作地區 __,秋生,黃秋生,

秋生指內地網友太敏感,既然余文樂已經認錯,就應讓事件告一段落。(資料圖片)影星余文樂旗下品牌誤將港澳台地區列為國家,雖然他已經立即出甫耍冧,但不少網民 ...


秋生指內地網友太敏感,既然余文樂已經認錯,就應讓事件告一段落。(資料圖片)


影星余文樂旗下品牌誤將港澳台地區列為國家,雖然他已經立即出甫耍冧,但不少網民依然怒氣不消。曾與余文樂在電影《車手》合作過的黃秋生一向敢言,更多次與意見不同的網友開火,今次他指各方應該讓事件告一段落:「人誰無過,道歉咗,仲想佢點呢?」

問秋生會否提醒余文樂日後更加小心?秋生以理性角度分析:「依我睇,點解咁多呢類問題出現,係因為Country唔只係解作國家,仲可以解作地區、鄉村、Region(地區)等,用英文翻譯時冇為意,以往大家對呢個問題冇咁敏感,唔使吓吓解釋一番,只係依家大家敏感咗!」

雖然杜汶澤亦常常大講惹火言論,但對於今次事件,他亦一改以往作風,僅以短訊回覆東網:「不予置評。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!