掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

古天樂6日三奪影帝 __,古天樂,

林峯離場時被粉絲包圍,即識做自拍大合照。
古天樂6日三奪影帝藝人古天樂前晚出席頒獎活動,再次憑電影《殺破狼.貪狼》奪影帝,唔夠一星期三奪影帝的他直言是一種榮幸。至於能否在下月的金像獎再下一城, ...


古天樂6日三奪影帝

藝人古天樂前晚出席頒獎活動,再次憑電影《殺破狼.貪狼》奪影帝,唔夠一星期三奪影帝的他直言是一種榮幸。至於能否在下月的金像獎再下一城,他直言隨緣,又笑指:「拎唔到咪好大鑊!」說到宣萱表示年底與他拍攝電影《尋秦記》,需要一段時間Warm up,他說:「唔使Warm up咁熟,以前做呢個角色做咗八個月,TVB劇嚟講算係好難得,相信今次項少龍會返嚟!」對於宣萱指各人沒大改變,林峯更直言自己愈來愈正,古天樂笑說:「佢哋正啲,人都係敵唔過年齡,不過有另一種感覺! 依家叫我做番啲十幾歲嘅角色真係做唔到!(項少龍好調皮?)我演嗰陣唔係調皮o架!」

已簽古天樂為經理人的林峯工作已排至2019年,問到於《尋》片中是否再演嬴政?他說:「如果唔係,觀眾冇同感!」問是否因拍《尋》片才簽古天樂為經理人,他指沒關係。

古天樂怕於金像獎未能稱帝會好大鑊!
  • 古天樂怕於金像獎未能稱帝會好大鑊!





鍾意就快D Share啦!