掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

「戀情」現危機?林淑敏預告有港男加入 __,

林淑敏同許家傑喺劇中嘅「戀情」將有危機。藝人呂慧儀、林淑敏、謝芷倫及許家傑等下午到長沙灣出席《愛·回家之開心速遞》宣傳活動,與一眾家庭大玩遊戲慶祝復活 ...


林淑敏同許家傑喺劇中嘅「戀情」將有危機。


藝人呂慧儀、林淑敏、謝芷倫及許家傑等下午到長沙灣出席《愛·回家之開心速遞》宣傳活動,與一眾家庭大玩遊戲慶祝復活節到臨。林淑敏與謝芷倫齊齊受訪,對於被網友指二人愈來愈似樣,林淑敏笑說:「大家身高差唔多,又對咗1年啩,我哋依家好有默契,一個眼神就知對方想點。」林淑敏與許家傑的情侶檔相當受歡迎,林淑敏透露二人「戀情」將有危機:「會有個香港先生加入,但暫時要保密。我好多人追,好開心身邊有咁多肌男。」許家傑被問到被「撬牆腳」即謂:「我未知對手係邊個,不過唔擔心嘅,我咁有魅力唔會輸畀佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!