掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

阿嬌踩未婚夫「恐怖」好似鬼新娘! __,阿嬌,鍾欣潼,

待嫁的阿嬌話婚期要等擇吉日,場地亦未計劃。
阿嬌踩未婚夫「恐怖」好似鬼新娘!藝人鍾欣潼(阿嬌)前晚出席活動,爆未婚夫賴弘國(Michael)正籌劃婚禮布置,但她似乎不太滿意,更搞笑指對方的設計令 ...


阿嬌踩未婚夫「恐怖」好似鬼新娘!

藝人鍾欣潼(阿嬌)前晚出席活動,爆未婚夫賴弘國(Michael)正籌劃婚禮布置,但她似乎不太滿意,更搞笑指對方的設計令她聯想到「鬼新娘」,認真大吉利是!

阿嬌早前宣布已答允台灣醫生男友Michael求婚,雖然還未定婚期、婚禮場地等細節,但大家都非常關心其婚禮籌備情況,而阿嬌亦不時提到對婚禮的要求,日前就講明不會戴金豬頸鏈。

前晚阿嬌與蔡卓妍(阿Sa)以Twins身份出席「微博之夜2017頒獎禮晚宴」並奪得「微博給力組合」獎項,席間阿嬌被問到籌備婚禮的進展?她表示接下來要忙着到上海拍戲及準備美加巡迴演出,又要待堪輿學家擇日子,故甚麼細節也未定。

雖然阿嬌忙到冇時間搞婚事,但未婚夫Michael就緊張籌備,更對婚禮場地布置有一些建議,可惜阿嬌的評語相當麻麻:「Michael曾經Send咗啲相畀我,話想咁樣布置,係一個亭,有啲紅色嘅花,都幾恐怖,好似鬼新娘!」阿嬌性格一向爽直,把婚禮場地布置聯想成鬼地方也直說出來,果然百無禁忌!

阿嬌同阿Sa分享未婚夫賴弘國對婚禮的意見。
  • 阿嬌同阿Sa分享未婚夫賴弘國對婚禮的意見。
黃智雯化身迷人Pink Lady,仲要真空嘅添!
  • 黃智雯化身迷人Pink Lady,仲要真空嘅添!
王浩信受化妝品影響,左眼下方出現一撻白色。
  • 王浩信受化妝品影響,左眼下方出現一撻白色。
汪明荃搞笑話被羅家英要求「執一執」!
  • 汪明荃搞笑話被羅家英要求「執一執」!

「生完仔咪繼續做」

阿嬌又指一定會在香港擺酒,台灣方面可能與當地親友及朋友吃飯慶祝。問到婚後Twins合體工作的機會會否減少?阿嬌說:「呢啲唔係我哋問題喎!結咗婚都仲係Twins!」阿Sa則表示人生有不同階段,阿嬌更說:「冇理由公司阻我生仔嘅,咁嘅年紀啦,生完仔咪繼續做囉!」問到阿嬌婚期將至,何時到好姊妹阿Sa結婚生B?阿Sa笑稱:「你話生就生咩!我哋叫Twins,話生就生Twins咩!」阿嬌又再大玩金句:「你估生Twins就生Twins咩!」至於二人可有關心容祖兒分手?阿Sa說:「大個女o架啦,佢會識諗!」阿嬌則透露見過祖兒,指她OK!

黃智雯真空搶鏡

前晚活動上還有不少藝人盛裝領獎,黃智雯、李施嬅、胡蓓蔚等主持的綜藝節目《胡說八道真情假期》獲得節目獎,真空穿上粉紅色西裝褸的智雯,輕易成為焦點!而王浩信則於拍照期間,左眼下方出現一撻白色,他受訪時解釋:「我用緊嘅化妝品一遇到閃光燈,佢個效果就會有啲誤差,我同化妝師都會檢討囉!」

此外,羅家英早前出席活動時透露做了白內障手術,更指老婆汪明荃亦會做,惟汪明荃表示仍未檢查:「佢講笑啫!佢做完之後睇嘢好清楚,仲同我講『你呢度要執一執喎』,咁我就話不如我做埋囉!」

文:影視組






鍾意就快D Share啦!