掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

【黎嬰遇車禍】黎姿晚晚喊 老父痛心失眠靠畫畫撫傷痕 __,黎嬰,黎姿,

黎姿(GiGi)細佬黎嬰於07年發生車禍,家人悉心照料,黎嬰漸漸康復,一家人亦更堅強團結,但箇中經歷的辛酸,也只有家人才能明白。黎姿當年仍是無綫當家花 ...




黎姿(GiGi)細佬黎嬰於07年發生車禍,家人悉心照料,黎嬰漸漸康復,一家人亦更堅強團結,但箇中經歷的辛酸,也只有家人才能明白。

黎姿當年仍是無綫當家花旦,最疼錫的胞弟發生意外,驅使她接管對方生意,黎姿曾說:「當時被迫接管了(公司),亦係我人生低點,感到漆黑一片,亦好混亂,無數次想過要放棄。面對自己從來沒有接觸過的會計、文字,每一天也做到喊,唔知點算好。但每次去到醫院,同當時昏迷咗三個月嘅細佬報告公司情況,佢聽到時都有反應,佢知道員工、客戶、病人都對佢不捨不棄。」黎姿由從未做過辦公室,到每晚都做到三更半夜,見到合約文書都會喊。

至於老父黎柱,亦大受打擊,更失眠,惟借學畫畫平伏情緒,轉眼十年,作品不少,孝順的黎姿為父親舉行畫展,名為《黎柱山水》,由本月21至23日假座中環大會堂舉行,全家出動為黎爸爸打氣,好友林保怡和樂易玲亦有捧場。黎嬰亦有出席,見他面色紅潤明,似是胖了不少,笑容燦爛。

黎姿日前也曾在fb分享父親習畫經過,她寫道:「其實他直至七十歲才正式學畫,雖然自幼喜歡畫畫,但他小時候曾大病一場,不幸失去大半聽力,因此無法繼續學業,但他從未放棄畫畫的興趣,一直堅持業餘自學。

「07年我弟弟車禍重傷,對我們全家都造成重大打擊,父親為此常常徹夜無眠,漫漫長夜只有畫畫才能安撫他的痛苦。

「這十年來,畫畫成了他最好的精神支柱。雖然他不善語言表達,但他的畫表現了他的心境,我想藉此機會和大家一起分享他心中的樂土。父親一直教我謙虛、上進,活到老學到老,他就是我身邊最好的榜樣:每天學習、不斷提升、做更好的自己,即使到了晚年也可以開始人生新的一頁,永遠也不嫌遲。」



05年7月,黎姿細佬黎嬰位於銅鑼灣、投資過千萬嘅皮膚護理中心開幕,悉心打扮黎姿重同父母一齊撐場,一家四口切蛋糕慶祝,非常熱鬧。
06年12月冬至,黎姿同胞弟一齊歎上海菜。
07年6月,黎嬰遇車禍,黎姿及雙親趕到深切治療病房探望,黎父形容愛兒病情「有進步」,而黎姿則眼濕濕回應「 OK」。
黎姿連日頻撲,還需面對傳媒,一臉疲憊的她只是不斷重複說:「多謝關心。」
黎嬰雙親
兩個月後,黎嬰病況趨穩定,黎姿亦復工趕拍《珠光寶氣》。當時黎嬰已轉往腦外科病房接受治療,黎姿仍每日風雨不改到醫院探望。
黎姿提到每次探望胞弟報告美容院生意,弟弟便報以滿足笑容時,不禁淚如泉湧。 (電視圖片)
去年1月,黎姿偕家人到半島睇煙花,黎嬰亦有出席。
黎姿升呢上市公司主席,哽咽多謝細佬,並說:「細佬好開心,睇到我成個過程眼濕濕。佢好想我行到呢一步,佢自己唔能夠營運,我秉承佢嘅專業精神、對醫學美容執着概念營運落去。」
黎姿父親黎柱日前一連三日在中環大會堂舉行畫展。  (黎姿fb圖片)
(黎姿fb圖片)
(黎姿fb圖片)
黎柱作品 (黎姿fb圖片)
黎柱作品 (黎姿fb圖片)
黎柱作品 (黎姿fb圖片)
黎柱作品 (黎姿fb圖片)
黎姿fb
林保怡應邀出席畫展,看得入神。 (黎姿fb圖片)
親密戰友樂易玲  (黎姿fb圖片)

鍾意就快D Share啦!