掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

蠱惑晒胸器!龐卓欣沙灘烏身喪自拍 __,龐卓欣,

嘩嘩嘩!前港姐龐卓欣(Ada)早前同男友孫智威(Solomon)到美國度假,而且仲去埋邁阿密睇音樂節添!既然去得邁阿密,Ada就順勢去埋鄰近嘅巴哈馬享 ...


嘩嘩嘩!


前港姐龐卓欣(Ada)早前同男友孫智威(Solomon)到美國度假,而且仲去埋邁阿密睇音樂節添!既然去得邁阿密,Ada就順勢去埋鄰近嘅巴哈馬享受陽光與海灘。

今日,Ada就喺社交網晒出泳裝照,並留言:「Shamelessly checking people out at the beach.(不知羞恥咁喺海灘上𥄫其他人。)」相中雖然未見男友嘅身影,但身穿三點式泳裝嘅嘅Ada就大晒其驕人身材,仲烏身半攤喺沙灘櫈上,真係夠晒惹火!

而除咗呢張全身照之外,Ada仲甫咗三段短片,包括高抄自拍、晒事業線樣樣都有齊。不過講到最殺食嘅莫過於佢喺沙灘櫈上面曬太陽,佢仲撥開秀髮,「胸器」即時盡現,搞到一班網民都大叫冇得頂呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!