掃呢頁CODE去手機

2018年3月23日 星期五

中年發福?陳海琪爆任賢齊肥到有大肚腩 __,陳海琪,任賢齊,

為拍戲小齊要增20磅!著名DJ陳海琪相約任賢齊(小齊)飲下午茶,傾談電影的事宜,她透露原來小齊現時要增肥:「見佢啱啱食完Pasta又要食甜品,有個大肚 ...


為拍戲小齊要增20磅!


著名DJ陳海琪相約任賢齊(小齊)飲下午茶,傾談電影的事宜,她透露原來小齊現時要增肥:「見佢啱啱食完Pasta又要食甜品,有個大肚腩,佢仲畀咗啲秘密相我望,佢真係增肥增得好緊要,原來6月佢要拍一套戲,要增肥20磅,但佢都要去身體檢查睇吓個健康狀況,因為肥完之後又要瘦番。」

小齊檔期密到可怕

陳海琪亦謂現時寫緊劇本,自小齊唱《心太軟》時已很喜歡他的情懷,故電影方面有事想與他商量,她表示:「但小齊今年拍戲檔期好滿,真係可以用可怕嚟形容,所以依家睇吓有冇機緣合作。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!