掃呢頁CODE去手機

2018年3月23日 星期五

鍾楚紅重遊巴黎念張國榮 __,張國榮,鍾楚紅,

紅姑仍想念張國榮~女星鍾楚紅(紅姑)出席LouisVuitton活動,有段時間未有露面的她表示到了歐洲及熱帶地方旅行,她說:「影咗啲相。(再出影集?) ...


紅姑仍想念張國榮~


女星鍾楚紅(紅姑)出席Louis Vuitton活動,有段時間未有露面的她表示到了歐洲及熱帶地方旅行,她說:「影咗啲相。(再出影集?)仲未有idea,要組合啲相,每次去旅行都會帶好多攝影工具,不過依家化愈來愈簡單,用手機都可以影得好靚,科技可以幫忙留住美景同事物。」

今年4月1日是張國榮(哥哥)逝世15周年,紅姑稱哥哥一直在她心中,不需要任何儀式,亦沒有重溫以前兩人拍過的經典電影,不過當重返兩人曾合作拍戲的場地,例如巴黎,經常會想起對方:「我成日去法國,對巴黎情有獨鍾,當地嘅花好靚,會去博物館同睇展覽,唔會覺得悶,我又會搭當地嘅地鐵同巴士,好自在,又會去買餸,生活好簡單。(冇人認得你?)我唔會着到好光鮮,好隨意。(你喺當地有冇物業?)我好多朋友喺法國有物業,有時住呢度,有時住嗰度。(喺香港唔搭得港鐵?)有需要都會搭,但我好難喬裝,我以為人地唔會認得我,原來都認得,但如果唔認得我會好開心。(喺香港都會去街市買餸?)會,同啲人係好朋友,佢地會教我點煮,我鍾意去好街坊嘅地方。(會出烹飪書?)巿面太多,想用另一種形式,可能拍片,如果出都會朝拍片呢個方向。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!