網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月26日 星期一

【有壓力】「湯碗胸」嚇窒拍檔 葛民輝集中精神望住張秀文..... __,張秀文,葛民輝,

張秀文同葛民輝(阿葛)噚晚到澳門擔任德晉集團春茗嘅司儀,張秀文穿着一襲珠片超低胸吊帶裙,湯碗胸非常吸睛,問阿葛有冇壓力?佢笑笑口話﹕「低處未算低啦,當 ...




張秀文同葛民輝(阿葛)噚晚到澳門擔任德晉集團春茗嘅司儀,張秀文穿着一襲珠片超低胸吊帶裙,湯碗胸非常吸睛,問阿葛有冇壓力?佢笑笑口話﹕「低處未算低啦,當然有啲壓力。(驚分心?)我成晚會集中精神望住佢.....張Cue卡,我會掉晒我嗰啲!大會每年都安排靚女同我合作,令我好期待。」

秀文就話一直好渴望做大型晚宴司儀,見到星光熠熠場面好開心,阿葛再講笑話:「何止星光熠熠,夜啲依依泣泣添。啲老闆食飯只係前菜,飯後仲有派對直落。」秀文話唔擔心賓客太熱情,因為大家熱情只投放在其他巨星身上。

秀文仲讚阿葛好專業,佢話﹕「佢好照顧我,安排好多人幫我,驚我行動不便。」阿葛笑指秀文呢次負責擔擔抬抬,仲要兼顧廣東話同普通話嘅講稿,阿葛話:「我哋呢啲行過嘅梗係話『小桂子即刻做嘢』,等件事流暢啲。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

張秀文大晒「湯碗胸」,阿葛要借視線唔敢直望。(攝影:林賓尼)



點解做司儀都要着到咁感性?
阿葛好識搞笑,令拍檔秀文笑唔停口。

鍾意就快D Share啦!