掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

女神男神:超激突美女足球主播 列斯全季最佳收購 __,女神,

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 好多人覺得足球係種宗教,但講到尾足球都係種娛樂,如果愛隊可以提供好波之外,仲有美女「吉祥物」 ...




即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

好多人覺得足球係種宗教,但講到尾足球都係種娛樂,如果愛隊可以提供好波之外,仲有美女「吉祥物」,就更加Perfect英冠列斯聯最近就造福粉絲,請嚟金髮大美女Emma Louise Jones做主播,本身係列斯Fans嘅,個個心心眼,話係本季球隊「最佳收購」,連原本唔鍾意足球嘅雄性動物,都話為咗佢而入場,男人,有時就係咁膚淺㗎喇!

Emma Louise Jones係典型金髮美女,身材好到無得頂,佢都好知道自己長處,出鏡時都疏爽,不時一身低胸裝示人,唔少受訪者,包括球員同名宿,都好鍾意畀佢訪問。有唔少出鏡經驗嘅Emma都好老實,話自己原本唔係球迷:「我之前都唔睇波,但好多謝列斯聯畀呢個機會我。接觸過足球之後,我就明點解咁多人鍾意,嗰種激情喺第二度搵唔到!依家喺包廂睇波,我係最嘈嗰個!」你嘈唔緊要,唔少球迷一定好想睇到你跳起慶祝,有你喺度,場波一定好睇好多!

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!