網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月17日 星期六

Tom@Mr.囝囝喪彈Air Guitar 阿媽勁嫌棄 __,Mr.,

呢個阿媽好唔畀面喎!樂隊Mr.鼓手杜志烜(Tom)太太何思諺(Leanne)嘅寶貝囝囝「杜杜」杜卓霖,上個月啱啱六歲生日,佢除咗個樣似足老竇,原來佢都 ...


呢個阿媽好唔畀面喎!


樂隊Mr.鼓手杜志烜(Tom)太太何思諺(Leanne)嘅寶貝囝囝「杜杜」杜卓霖,上個月啱啱六歲生日,佢除咗個樣似足老竇,原來佢都同老竇一樣,有一顆Band仔的心啵!

Tom呢日就喺社交網上載一段杜杜彈Air Guitar嘅片,見杜杜聽住Rock歌左Chok右Chok,個身跟住個Beat搖,再加埋佢七情上面手郁郁彈Air Guitar,以無形勝有形嘅姿態演繹Band仔神緒,年輕又帶點輕狂咁彈空氣結他,真係似模似樣,分分鐘型仔過老竇Tom。

不過認真又投入嘅杜杜,就得唔到媽咪Leanne嘅認同喇,鏡頭後方竟然見到Leanne對囝囝嘅熱情展露出嫌棄嘅表情,睇嚟杜杜下次要再落力啲打動媽咪喇~~

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!