掃呢頁CODE去手機

2018年5月21日 星期一

【志偉黨愛將】15年涉台灣槍擊案 「變形」金剛發福現身台北東區 __,志偉,金剛,曾志偉,

台灣藝人金剛,07年轉戰香港,主持《超級無敵獎門人》後,成為曾志偉嘅愛將之一,然而近年發展平平,15年更於台灣捲入槍擊案,之後就鮮有喺螢光幕見到金剛。 ...


台灣藝人金剛,07年轉戰香港,主持《超級無敵獎門人》後,成為曾志偉嘅愛將之一,然而近年發展平平,15年更於台灣捲入槍擊案,之後就鮮有喺螢光幕見到金剛。

今日台灣《蘋果》指本月初,喺台北東區捕獲其蹤影,當時金剛於台灣節目《食尚玩家》主持人莎莎開設嘅咖啡店內,見佢着住寬身上衫,睇落明顯有啲發福,真係變咗「變形金剛」。雖然金剛同莎莎坐喺同一張枱,但佢哋就各自各玩手機,雖然當日係假期,但店內就只有一枱客人,幸好有金剛嚟充撐吓場面。

其實金剛自從去年同無線約滿之後,就轉簽王祖藍成為旗下藝人,轉戰大陸,可惜就一直未有新作品,15年佢更於台北忠孝東路嘅「繽紛年代」酒店消遣時,一行人離開時與其他酒客發生口角,雙方大打出手,其中一方不干示弱,拿出2把手槍在店內轟了5槍示威,警方獲報趕抵現場,將開槍男子制伏,在男子身上查獲2把制式手槍及16發子彈,金剛等12人被帶回調查。

然而最近金剛曾於fb發表開工嘅相片,似乎佢應準備重返幕前。而金剛嘅台灣經理人阿King回覆台灣《蘋果》時就話,其實金剛近兩年仍有喺香港主持節目,同喺大陸拍戲,佢話:「他現在還是TVB《街坊廚神》的主持人,最近剛拍完電影《濟公2》,中國跟香港都有工作,不過他會搬回台灣。因為香港房子租約到期,加上工作不一定在香港,所以乾脆搬回來,現在就是兩岸三地到處工作,日前也曾回台上綜藝節目。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(台灣《蘋果》圖片/資料圖片) 發福金剛日前於台北東區現身。(台灣《蘋果》圖片)

金剛到主持人莎莎開設嘅咖啡店(台灣《蘋果》圖片)

二人同枱分別自玩手機。(台灣《蘋果》圖片)

金剛15年曾捲入台灣一宗槍擊案。(資料圖片)

金剛曾是志偉嘅愛將。(資料圖片)

(資料圖片)

金剛來港發展時,參與《超級無敵獎門人》節目任獎老。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!