掃呢頁CODE去手機

2018年5月21日 星期一

【11女角加埋500歲】《深宮計》後宮熟透 52歲羅霖搶鏡36歲胡定欣搏盡 __,定欣,深宮計,羅霖,胡定欣,

後宮佳麗,你估通常幾多歲呢?十八廿二?錯啦!年輕人,你實在太年輕喇!人口老化問題,原來並非今時今日的香港才有。在大台劇《宮心計2深宮計》中,仲誇張呀! ...


後宮佳麗,你估通常幾多歲呢?十八廿二?錯年輕人,你實在太年輕喇!人口老化問題,原來並非今時今日的香港才有。在大台劇《宮心計2深宮計》中,仲誇張呀! ...




後宮佳麗,你估通常幾多歲呢?十八廿二?錯年輕人,你實在太年輕喇!

人口老化問題,原來並非今時今日的香港才有。在大台劇《宮心計2深宮計》中,仲誇張呀!《深宮計》12位主要女角,包括36歲胡定欣、37歲劉心悠、44歲陳煒、52歲羅霖、32歲周秀娜、29歲黃心穎、44歲張慧儀、46歲康華、62歲米雪、46歲張文慈、63歲韓馬利和64歲謝雪心,合共逾500歲,平均年齡超過46歲。

戲份最重的胡定欣和劉心悠,雖然不是仆仆脆的年紀,但她們會為冧皇尚馬浚偉而出浴。

其他爭個你死我活的後宮佳麗,包括周秀娜、黃心穎,分別32和29歲,已經是輕熟女喇。

真正「熟」女組,當然是羅霖、張慧儀、康華和張文慈,雖然她們並非妃嬪,而是謝雪心率領的「四司〞,負責在宮中服侍皇上和妃嬪。羅霖跟劇中表姐張慧儀,更會因誤會而變成仇家。

至於飾演太平公主嘅陳煒,初時就同馬浚偉一齊對付米雪,但後來陣營分化,勢成水火!

總之由老到嫩,上到下都鬥生鬥死,典型宮廷劇格局!



鍾意就快D Share啦!