掃呢頁CODE去手機

2018年5月8日 星期二

【許家有女初長成】原來囡囡已經21歲 許紹雄:祝你生日快樂 __,許紹雄,

又一個靚靚星二代登場!人稱Benz雄嘅許紹雄,喺92年同新加坡籍嘅太太結婚後,生咗一個囡囡Charmaine,唔經唔覺,囡囡今年已經21歲,向來都低調 ...


又一個靚靚星二代登場!

人稱Benz雄嘅許紹雄,喺92年同新加坡籍嘅太太結婚後,生咗一個囡囡Charmaine,唔經唔覺,囡囡今年已經21歲,向來都低調家事嘅Benz雄,噚日喺網上貼咗啲幾張家庭相,原來佢為囡囡搞咗個生日party,請咗韓馬利、羅樂林、陳志健同埋老婆等等,Benz仲留言話:「我女兒Charmaine,祝你生日快樂、身體健康!」

Charmaine亦有喺網上轉發相片,佢仲留言話:「好多謝大家出席我嘅生日party,我知道大家都好期待party啲相,不過要俾小小時間去整,我愛你哋,我21歲喇!」睇見佢哋一家三口嘅合照,又真係好溫馨,佘詩曼亦都有留言祝佢生日快樂。

之前Benz雄曾經喺訪問講過,囡囡Charmaine喺浸會大學讀傳理系三年級,平時係太太管教,佢就負責陪玩,佢又話囡囡本身對娛樂圈嘅工作冇興趣,所以冇諗過入行!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(ig圖片) Charmaine話:我21歲喇!(ig圖片)

Charmaine同哥哥嘅感情好好。(ig圖片)

許紹雄為囡囡搞咗個party,慶祝佢21歲生日。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!