掃呢頁CODE去手機

2018年5月20日 星期日

【男人冇女人唔得】63歲風流夏韶聲 離4次婚做過金絲雀:現任女友係最好 __,夏韶聲,

六月中,夏韶聲同豹哥單立文、阿Paul黄貫中、JoeyTang,仲有較後生嘅恭碩良一齊在紅館開騷。Danny表示今次開騷一啲都唔緊張,點解?原來都係同 ...


六月中,夏韶聲同豹哥單立文、阿Paul黄貫中、Joey Tang,仲有較後生嘅恭碩良一齊在紅館開騷。

Danny表示今次開騷一啲都唔緊張,點解?原來都係同女人有關。

「男人無女人唔得嘅,實有嘅,我有女朋友,但經過咁多嘅起起落落之後,而家身邊女朋友一定係最好嗰個,所以我工作舒服咗好多,唔使再諗嗰啲嘢,佢亦都令我好開心。」他說。

夏韶聲有過四段婚姻,前妻Tina係越南華僑前首富嗰女,相識四日閃婚,不過他說兩人一齊生活九年,住在美國四萬呎豪宅,他一直過着金絲雀生活,冇晒自由。

19歲奉子成婚,夏韶聲坦言一直未缺過女人,之後三段婚姻都是離婚收場,不過今年63歲的他,仍然可以好豪氣:「感情隨時會黐埋嚟,都係事業要緊。」

不過冇腳的雀仔,都有停低的時候。

「我有女有孫,去到今時今日,有時回望都會奇怪點解以前會咁樣諗,而家咪幾好囉。所謂而家嘅幾好,我自己係有努力工作,亦多謝其他人俾機會。」他說。

他更自我反省:「每一樣嘢有時都會有錯漏,經歷過,我會覺得又學醒目咗喇,學醒目咗又學識咗啲嘢。」

攝錄:余一駱 蕭敬漁

場地提供:銅鑼灣HMV

HAIR: BRUCE CHOY@Flying Shears

MAKE UP:WONG WING

WARDROBE:Bettie Bespoke

立即按此連結Download: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!