掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

【亞視開台95日又地震】《百萬富翁》6月播晒 陳志雲:吳雨區偉林功成身退 __,志雲,亞視,吳雨,陳志雲,

亞洲電視數碼廣播喺舊年12月宣佈「借App還魂」,喺今年1月29正式以手機Apps同OTT平台「無限復活」開台,點知開台只係得95日,今日突傳大地震, ...


亞洲電視數碼廣播喺舊年12月宣佈「借App還魂」,喺今年1月29正式以手機Apps同OTT平台「無限復活」開台,點知開台只係得95日,今日突傳大地震,行政總裁吳雨同營運總監區偉林將會轉做顧問,製作總監林嘉穎原來去年已以私人理由離職。

主持《百萬富翁》嘅陳志雲,今日接受《蘋果》訪問,講到亞視大地震,他稱:「我唔會用『大地震』去形容亞視呢個變動,因為用『大地震』好似好負面,我會話吳雨同區偉林係功成身退就真。佢哋兩個就任唔係好耐,喺短短嘅日子促成亞視開台,已經唔簡單,大家係有目共睹,o依家佢哋只係轉變咗唔同嘅工作崗位。」

陳志雲仲話稱:「OTT係一個好新嘅營運模式,所以亞視想檢討用新嘅辦法去做,唔會係一件好驚訝嘅事,或者係好驚奇嘅事,甚至係負面嘅事,最緊要係有啲新嘅變動同改動,令呢個行業更加係蓬勃發展,最緊要係有人繼續投資,為香港嘅觀眾提供更多選擇。」

至於主持《百萬富翁》,陳志雲表示:「係冇任何影響,原先第一份合約係簽65集,亞視就加多25集,一共係90集。我哋嘅錄影工作差唔多完成,最後一集應該係播到6月份就差唔多播晒,我係完成晒兩份合約。」

「呢個係俾我好好嘅經驗,《百萬富翁》喺俾觀眾參與,亦都係一個新元素,我好高興今次有機會喺呢個新平台有機會參與工作,希望佢哋可以繼續努力,發揮到更大嘅功能,俾觀眾選擇更多優質嘅節目。」

另一方面,亞視一姐朱慧珊亦話:「暫時在節目方面有甚麼變動還未知道,但無論有任何變動對我都無影響。大哥(吳雨)為亞視開台已經是很大功勞,希望亞視越變越好,對亞視來說《變幻原是永恆》」另陳彥行亦稱:「我都唔知道,我哋會繼續做節目,大老闆講過,放心,一定有糧出的!」

相關報道:

【ATV又地震】傳行政總裁吳雨轉做顧問 亞視員工爆料講「死因」

https://bit.ly/2FDFBto

【亞視大地震】CEO吳雨變顧問 藝員唔知咩事 樂瞳:按本子辦事

https://bit.ly/2rhAVoF



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



珊姐話相信亞視來說《變幻原是永恆》。(資料圖片)

陳志雲係完成晒兩份合約。(資料圖片)

(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!