掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

亞視復活:傳亞視地震!投資者闢謠:吳雨顧問身份不變 __,亞視,吳雨,

亞視投資者闢謠!亞視今年1月底以OTT網絡電視「復活」至今不出半年,今天卻傳出亞視老闆不再注資,與及行政總裁吳雨和營運總裁區偉林被削權,轉做顧問等一事 ...


亞視投資者闢謠!


亞視今年1月底以OTT網絡電視「復活」至今不出半年,今天卻傳出亞視老闆不再注資,與及行政總裁吳雨和營運總裁區偉林被削權,轉做顧問等一事而傳出「大地震」。

就此事亞視投資者鄧俊杰現身澄清,更指傳聞是無中生有,並稱更會在馬六甲投資十億興建劇場:「亞視好重用兩位(吳雨、區偉林),所以要澄清佢哋唔係削權,亦冇地震!我哋仲傾緊今年亞視大計劃,會有三、四套劇開拍,又會舉行亞姐,與及同深圳合作拍處境劇等!(馬六甲開劇場?)我哋會投資十億喺當地開劇場,仲有酒店、商場配套,遲啲會安排亞視藝人拉隊前往宣傳!」

吳雨亦澄清亞視沒有地震,他和區偉林職位從來無變,他說:「我兩個當初同亞視簽約嘅身份都係高級顧問,只因開台關係而兼任行政總裁及營運總裁職位,方便處理招聘人手埋班,如今已開台三個月,一切已上軌道,所以我哋兩個做番原本職位,亞視有乜嘢需要,我哋都會提供意見。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!