掃呢頁CODE去手機

2018年5月31日 星期四

【女方曾騷擾老婆】林子善一早同老婆交待晒: 佢抹黑我 話當送結婚禮物俾我 __,林子善,

【女方曾騷擾老婆】林子善一早同老婆交待晒:佢抹黑我話當送結婚禮物俾我對於有人爆料指L小姐與林子善婚前有過情侶關係,並有情慾短訊流出,對此林子善一聽本刊 ...


  • 【女方曾騷擾老婆】林子善一早同老婆交待晒: 佢抹黑我 話當送結婚禮物俾我


  • 對於有人爆料指L小姐與林子善婚前有過情侶關係,並有情慾短訊流出,對此林子善一聽本刊致電求證,他即跟身邊的老婆Kary說:「佢終於攞啲短訊出嚟!」原來兩個月前,林子善結婚在即,對方透過facebook把林子善與她的情慾對話send給Kary。而坦白的子善,亦一早跟老婆Kary復合後,已一五一十把他在真空期間,跟這個女仔一起個多月的事全告知Kary,故Kary收到對方騷擾時亦不感驚訝。

    林子善說:「因為鍾意佢,先同老婆分手呢個講法係100%錯,我係同老婆分咗手,先認識佢,我當時單身,我唔怕佢抹黑我,因為真空期又唔係偷食,正正常常去同另一個拍拖。當時喺facebook見到佢寫啲嘢唔開心,我又唔開心,所以大家交上朋友,再慢慢發展到拍拖。

    至於所講嘅避孕套,係佢當時去日本玩,話見到啲好得意嘅套,大家講笑話買返嚟,佢仲話做網購,當然仲有一啲對話,唔知佢有冇加多減少,至於情慾短訊,大家都知我為人,成日鍾意講笑。」

    拍拖個多月便分手,子善話:「最致命原因係我好掛住我老婆,亦覺得同對方唔適合,所以決定分開。」

    他續說:「有咩情慾短訊佢咪擺出嚟囉!最緊要依家個結果,我對老婆一心一意。兩個月前佢透過facebook搵我老婆,老婆亦睇曬啲短訊,佢想抹黑我,想令我同老婆關係差,我哋係唔會因為咁而離婚,調番轉佢會原諒我,因為係過去嘅事。佢咁做 當時佢話我結婚要送份結婚禮物俾我。至於佢係邊個我唔會講,唔想影響佢工作,因為佢都係娛樂圈人。」




    鍾意就快D Share啦!