掃呢頁CODE去手機

2018年5月31日 星期四

宣佈退出減肥 小S:我胖了干你屁事 __,小S,徐熙娣,

台灣女星徐熙娣(小S)曾經一個月怒減12磅,昨日凌晨喺社交網忽然爆seed,誓言宣佈退出減肥行列:「到底要多瘦!我受不了了,每個女人都在炫耀自己的身材 ...


台灣女星徐熙娣(小S)曾經一個月怒減12磅,昨日凌晨喺社交網忽然爆seed,誓言宣佈退出減肥行列:「到底要多瘦!我受不了了,每個女人都在炫耀自己的身材,我也是,但他X的到底要多瘦!人的一生只為了追求瘦跟美,我退出!」

身為徐熙媛(大S)胞妹嘅小S,為老公許雅鈞生咗三個女,唔想變肥師奶嘅小S,多年來一直為減肥而努力,不時喺社交網貼做運動相,又分享地獄餐單,只食蕃薯、幾條菜、幾塊肉、齋啡等,結果瘦身成功,可以着番好多年前嘅牛仔褲,當時小S仲喺社交網high爆炫耀:「牛仔褲啊~你再跩也跩不過下定決心的國際巨星!」

小S突然宣佈退出減肥之戰,有網民抵死留言:「一定又是喝醉了!」




鍾意就快D Share啦!