掃呢頁CODE去手機

2018年5月12日 星期六

古巨基紅館騷叉錯腳 墮升降台傷頸 __,古巨基,

【昨晚出事】■古巨基昨晚坐「時光機」飛上半空唱第一首歌後出事。古巨基一連五場演唱會前晚在紅館開鑼,演唱會以夢想、初戀、青葱、另一半及事業為題,分享基仔 ...


古巨基一連五場演唱會前晚在紅館開鑼,演唱會以夢想、初戀、青葱、另一半及事業為題,分享基仔的成長經過。昨晚基仔舉行第二場時發生意外,唱罷第一首歌叉錯腳跌落台底,幸好基仔在台上「消失」約十分鐘即安全返回台上,令大家鬆一口氣。



消失10分鐘

基仔昨晚跟首場一樣坐空中「時光機」出場,唱完第一首歌《爆了》後降落返回台上,準備跟觀眾打招呼說:「有七年冇返紅館,比啲聲我聽……」未料還未說完,他突然叉錯腳跌落台中間本來讓「時光機」降回台底的大窿,全場觀眾及工作人員都嚇一跳。約10分鐘後,基仔才返回台上,見他不停用手摸頸後位置,疑似跌落台時撞傷,惟他一直有在台上踱步,相信沒有大擬,觀眾隨即報以掌聲,基仔說:「冇事嘅,上天保佑我!我好想繼續落去,我會盡力繼續落去!」接着繼續演唱《必殺技》,其後唱《歡樂今宵》時,還懂得說笑:「把聲仲靚咗!」



■古巨基跌落升降台大窿,在台上消失10分鐘。

■昨晚跌落台後,古巨基堅持換衣服繼續唱。

《蘋果》即時聯絡英皇高層霍汶希,她說:「基仔喺升降台跌咗落去,但好彩係跌親,可能條頸有跌倒,我哋全部人過緊紅館睇佢,可能佢唱完要去醫院照一照,佢仲唱緊歌,傷勢唔係好重,我同大家講番。」身為基仔好友的陳志雲前晚看完頭場,昨晚雖沒有再到場欣賞,但已第一時間知道基仔發生意外,他說:「我有朋友去睇,佢話畀我聽嗰陣嚇死我,嚇到我個心離一離,好在冇幾耐佢冇事上番台表演。」



■古巨基前晚大爆老婆Lorraine笑料,而他一身打扮就被笑似龍蝦。

讚老婆搞笑

至於前晚頭場演出,基仔自爆初戀故事,又大讚老婆陳英雪(Lorraine)無論化妝或落妝都靚,又笑說現在似娶了周星馳返家,指對方經常帶給他歡樂:「我哋開餅舖,一入門口,佢話『快啲攞個雪櫃去芝士蛋糕』,佢好鍾意叫我重組句子,所以睇佢幾論盡。」

採訪:馬建華

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!