掃呢頁CODE去手機

2018年5月12日 星期六

【霆鋒出品】栢芝細仔Quintus 8歲生日 同老竇十足餅印 __,霆鋒,栢芝,張栢芝,Quintus,謝霆鋒,

張栢芝同謝霆鋒離婚之後,大仔Lucas同細仔Quintus都係跟媽咪生活,栢芝不時喺社交網晒佢同兩個寶貝仔嘅生活照。唔經唔覺Quintus已經8歲,今 ...


張栢芝同謝霆鋒離婚之後,大仔Lucas同細仔Quintus都係跟媽咪生活,栢芝不時喺社交網晒佢同兩個寶貝仔嘅生活照。唔經唔覺Quintus已經8歲,今日係佢正日生日,栢芝都有喺ig貼Quintus嘅相出嚟,留言祝囝囝:「生日快樂。」

相中Quintus喺度踢波,個樣同霆鋒真係十足餅印,唔少網民留言祝Quintus生日快樂之餘,都有讚佢「小帥哥」、「跟霆鋒好似樣」「聰明伶俐,快高長大」同越大越靚仔。

其實栢芝噚日一早就喺微博甫咗Quintus多年成長過程嘅相,預祝囝囝生日快樂。栢芝仲好感性留言話:「曾經小小少年,到如今風度翩翩,最喜歡的還是你的可愛笑臉~在這裡預祝我們的小暖男Quintus 8歲生日快樂,又長大一歲的你,漸漸開始展露出古靈精怪的小個性,無論是超萌的小吃貨,還是搞怪rap的小萌貨,你的每一面總讓人驚喜。永遠都記得那個和媽咪不停暖心告白『我愛你』的孩子,到今天開始戴上墨鏡變得酷帥,一直見證你的點滴成長,未來也會陪你看更多精采。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent









1歲

2歲

眨下眼,今年8歲



髮色仲轉埋添

鍾意就快D Share啦!