掃呢頁CODE去手機

2018年5月28日 星期一

娛刺撈飯:女神殺手 宅男公敵!羅天宇童顏老餅管生晒 __,羅天宇,女神,

羅天宇真係宅男公敵呀!無綫小花湯洛雯早前喺馬爾代夫嚟個分手後大解放,水着晒腿大派福利,而佢前度羅天宇又慌死呃唔到嬲咁,爆響口話拍拖嗰陣會管住晒,唔畀女 ...


羅天宇真係宅男公敵呀!


無綫小花湯洛雯早前喺馬爾代夫嚟個分手後大解放,水着晒腿大派福利,而佢前度羅天宇又慌死呃唔到嬲咁,爆響口話拍拖嗰陣會管住晒,唔畀女友性感,成為唔少網民同宅男眼中釘。呢位「少年食神」、「宅男公敵」,就好似超級英雄電影入面嗰個戴住無限手套嘅大奸角咁令人反感。

慳家拍拖 照冧到女

雖然羅天宇喺幕前都未有咩真正令人印象深刻嘅演出,但佢老哥就已經先後集齊咗苟芸慧、湯洛雯、Coffee(林芊妤)、高海寧同𡃁模盧頌之嗰塊女神寶石,近排又有傳佢想集埋另一女神陳瀅嗰塊添,一個唔覺意真係畀佢成功入到位,呢個「童顏思想老餅男」又再管生晒,到時仲點會有陳瀅全裸影寫真、女僕Look拍劇大講:「我姣你唔起呀?」嘅幸福日子?

無可否認,當唔少男人日夜沉迷打機「食雞」,羅天宇老早就將奮鬥重點放啱咗,佢連「女人殺手」都唔恨做,要做就做「女神殺手」, 幾咁有志氣,所以話吖,能夠成為「少年食神」確係有啲本事嘅,就講番佢同湯洛雯拍拖嗰陣, 去街都只係去觀塘apm咋喎,食嘅係超市平民化美食,咁樣嘅拍拖使得幾多錢吖,偏偏湯洛雯都鬼咁冧冧豬喎,羅天宇唔只唔似得時下嘅港男咁,要喺女友身上花十萬八萬至有得「錫錫」,佢仲直頭可以同居試婚添,事實擺在眼前,真係想話佢唔係搵食奇才都唔得呀。

遭龍頭鍘侍候!

之不過咁,想做「女神殺手」照Dub羅天宇個殼都唔係辦法,就算好似佢咁天生一副Baby Face,令女神望落覺得楚楚可憐咁,覺得呢勻一定係女食硬男,都未算成功,要加埋嗰種成日「無厘啦謂」都尷尷尬尬,鬼鬼祟祟偷番薯嘅神情,咁就Very Good,滿足咗女人終日以為「自己男人又對自己唔住」嗰種癖好,呢啲情趣嚟嘅。若果有埋出身破碎家庭嘅成長背景,就更加Perfect,可以令女神有種惋惜孤兒可憐身世嘅錯覺,淨係交代細個點慘點冇家庭溫暖,就已經贏得姐姐抱抱,只有同時集齊呢幾樣條件於一身,先有望做到「少年食神」。

都係嗰句, 表面睇羅天宇自從《愛.回家》嗰排叫做微微彈起咗少少之後,就一直無以為繼,實則魚與熊掌不可兼得,除非已經衝出名堂,薄有名氣,引得有女自動埋身,否則星途同女途兩者豈可兼得,家陣仲要獨沽一味專食女神,唔作出犧牲又點得呀,不過咁,唔知邊個都係咁痛恨羅天宇,揀咗佢喺無綫新劇《包青天再起風雲》演龐昱,亦即係強拉民女嘅龐大人,一個Baby Face嘅龐大人說服力究竟係點,唔係重點,重點係用龍頭鍘侍候羅天宇,可算係大快網民宅男嘅心呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!