掃呢頁CODE去手機

2018年5月2日 星期三

【另類打卡】趁假期兼好天氣 李嘉欣返石澳別墅嘆世界 __,嘉欣,李嘉,李嘉欣,鍾嘉欣,

今日假期,天朗氣清,最適宜郊遊,如果自己有間望海嘅別墅,就更加係無敵啦!不過唔係普通人可以享有。大美人李嘉欣就唔同喇!嘉欣今日喺instagram貼相 ...


今日假期,天朗氣清,最適宜郊遊,如果自己有間望海嘅別墅,就更加係無敵不過唔係普通人可以享有。大美人李嘉欣就唔同喇!嘉欣今日喺instagram貼相 ...


今日假期,天朗氣清,最適宜郊遊,如果自己有間望海嘅別墅,就更加係無敵不過唔係普通人可以享有。大美人李嘉欣就唔同喇!嘉欣今日喺instagram貼相,hang tag「 #labourday #thankful #whereigotmarried #perfectday」,喺一個綠草如茵嘅大花園,背景係一大片海,加埋藍天白雲,同狗狗一齊同陽光玩遊戲,真係羨慕死人。

嘉欣畀晒提示#whereigotmarried,嘉欣同老公許晉亨2008年結婚時,就係喺老爺許世勳當時名下嘅石澳別墅舉行億元婚禮。今日勞動假,囝囝Jayden唔使返學,一家人去別墅玩吓休息吓,都咪話唔疏干。

相中見着住淺藍色裙,戴白色帽嘅嘉欣,踎低摸緊愛犬個頭,襯托埋咁好嘅天氣,好有夏天feel。唔知張相係老公定囝囝操刀影呢。



李嘉欣ig圖片

呢張應該由老公操刀吧… (李嘉欣ig圖片)

圖中嗰個係UFO? (李嘉欣ig圖片)

李嘉欣一家成日都會喺呢個草地玩0架! (資料圖片)

李嘉欣同許晉亨08年結婚時,就係喺老爺許世勳當時名下嘅石澳別墅舉行億元婚禮。 (資料圖片)

(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!