掃呢頁CODE去手機

2018年5月2日 星期三

【爸爸溶化了】一歲Jazz隔空呼喚 蘇永康:想改機票回家! __,蘇永康,

上年三月,蘇永康同結婚四年嘅Anita誕下囝囝Jazz。老來得子,蘇永康有仔萬事足。加上歲半的Jazz肥嘟嘟,非常得意!搞到蘇永康經常忍唔住喺ig晒阿 ...




上年三月,蘇永康同結婚四年嘅Anita 誕下囝囝Jazz 。老來得子,蘇永康有仔萬事足。加上歲半的Jazz 肥嘟嘟,非常得意!搞到蘇永康經常忍唔住喺ig 晒阿仔得意片段。

今朝正身處歐洲開工的蘇康又上載阿仔短片,片中阿仔不停嗌:「爸爸⋯⋯爸爸!」搞到蘇永康心掛掛,仲話:「今早在倫敦收到這段視頻第一時間是想改機票晚上就回家!但在巴黎約了人不能爽約⋯⋯乖孩子給爸爸48小時,之後兩星期每天醒來我都會在你身邊。」

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!