掃呢頁CODE去手機

2018年5月2日 星期三

【Freestyle 婚姻生活】 撐歌神罕有合體 嘉玲偉仔返港冇計傾 __,嘉玲,梁朝偉,偉仔,劉嘉玲,

歌神真係歌神!可以另到嘉玲、偉仔難得合體,仲瘋狂咁放閃,果然夠魅力!愛情長跑超過三十年嘅嘉玲、偉仔,相處之道就係各自各精彩,咁又成功箍得住另一半喎!好 ...




歌神真係歌神!可以另到嘉玲、偉仔難得合體,仲瘋狂咁放閃,果然夠魅力!

愛情長跑超過三十年嘅嘉玲、偉仔,相處之道就係各自各精彩,咁又成功箍得住另一半喎!好似早年偉仔生日,一年三日有慶生活動,嘉玲就寧願shopping 、飯局玩通宵都冇陪老公過生日,咁freestyle 嘅婚姻生活,真係唔係人人頂得順!不過早兩日,歌神學友就巴閉叫得郁呢兩老婆,奉獻個weekend ,合體飛去台北睇騷。難得拍拖,嘉玲似足好興奮,喺ig 不停上載同老公嘅合照,晒死人咩!

睇完騷,兩公婆第二日返歸。出閘嗰陣,嘉玲一馬當先,仲一早call定閨蜜鄧霓儀買定咖啡黎接機。之後兩公婆一前一後,各有各行。平時罩不離口嘅電眼男,難得除低囗罩,除埋帽,真面目見人,「凍齡男神」果然名不虛傳!雖然兩公婆冇乜交流,但偉仔其實都好識照顧老婆,一支箭行到去保母車,最後都等埋老婆先上車。

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!