網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月3日 星期四

黃芷晴未Ready唔想男友求婚 __,芷晴,黃芷晴,

黃芷晴與男友食飯慶祝生日,坦言未有心理準備出嫁。
黃芷晴未Ready唔想男友求婚藝人郭羨妮(Sonija)與黃日華女兒黃芷晴昨日出席《apm全城瞓身睇足球》記者會,Sonija表示間中會陪老公睇波,又 ...


黃芷晴未Ready唔想男友求婚

藝人郭羨妮(Sonija)與黃日華女兒黃芷晴昨日出席《apm全城瞓身睇足球》記者會,Sonija表示間中會陪老公睇波,又指老公會在內地工作到8月,但月底女兒6歲生日,老公將抽時間返港36小時一起慶祝:「每次我同個女生日,佢冇得瞓都會返嚟,到時聚一聚。」她透露女兒有要求禮物,並希望在生日當天策騎,笑指她遺傳了爸爸的大膽和好動。

至於黃芷晴則自爆會與男友陪爸爸睇波,她更炮製曲奇或蛋糕給爸爸當零食。談及28歲生日,她透露與男友食飯慶祝,笑指對方未必有驚喜,但不論有否禮物都沒有所謂。問到生日可會希望男友求婚?她說:「唔會啩!未有心理準備,身邊好少朋友結咗婚。」而願望是家人身體健康,自己有更多工作。

郭羨妮(左)與黃芷晴都會陪家中男士睇波。
  • 郭羨妮(左)與黃芷晴都會陪家中男士睇波。





鍾意就快D Share啦!