掃呢頁CODE去手機

2018年6月10日 星期日

【明星子女拒父幹】秦沛幫仔女買樓俾首期 :佢哋拒絕唔想補200萬差額 __,秦沛,

足本版精彩內容請按以下網址:http://bit.ly/2Ma77mZ【送樓都唔要】秦沛幫仔女俾首期:佢哋話補二百萬差額又問我攞咩(足本)秦沛來自演藝 ...


足本版精彩內容請按以下網址: http://bit.ly/2Ma77mZ

【送樓都唔要】秦沛幫仔女俾首期:佢哋話補二百萬差額又問我攞咩(足本)

秦沛來自演藝家庭,兩個弟弟姜大衛和爾冬陞都演戲,他不只一次跟朋友說,他本身不是熱愛的電影,而是電影圈就是他的家。

一對子女姜文杰和姜麗文大學畢業後都進娛樂圈發展,平日他會給與做戲意見,今次做舞台劇,兒子反而比他有經驗,都很支持他的決定。秦沛對子女也很體貼,入行初期,子女以兄妹組合出唱片,他問他們:「要錢用嗎?」他們猛說不用。

知道香港買樓不容易,秦沛又提出幫一對子女付首期,最後也是被拒絕,他表示:「佢話萬一跌咗呢,銀行要補差額㗎嘛,以前一、二百萬OK啦,補差額都係幾萬蚊就無乜所謂,而家幾百萬,成千幾萬,補差額要二百幾萬,我又返嚟問你攞呀。」

攝錄:蕭敬漁

場地提供:Dada Bar+Lounge@The Luxe Manor




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!