掃呢頁CODE去手機

2018年6月24日 星期日

吳雨霏:改名Asher!吳雨霏晒囝囝手:搏鬥10幾粒鐘 __,吳雨,miss A,霏,吳雨霏,

恭喜晒!32歲嘅歌手吳雨霏(Kary)早前為老公洪立熙(Brian)誕下囝囝,呢日佢終於更新社交網同大家報喜。佢晒出一張捉住BB手仔嘅相,並宣布囝囝嘅 ...


恭喜晒!


32歲嘅歌手吳雨霏(Kary)早前為老公洪立熙(Brian)誕下囝囝,呢日佢終於更新社交網同大家報喜。佢晒出一張捉住BB手仔嘅相,並宣布囝囝嘅英文名叫Asher,佢提到:「遲來的報到,大家好,我叫做Asher!謝謝大家的祝福!Asher的意思是快樂和祝福,他就是天父爸爸送給我們最珍貴的禮物。」

之後,Kary又講到原來生B過程經歷咗10幾個鐘,並多謝醫生護士嘅照顧,佢指:「生命真的很奇妙,從我肚子裡(裏)養育了9個月,然後搏鬥了10幾個小時後第一眼看到他,我知道我們的生命從此就不一樣。很想在這裡(裏)特別謝謝醫生和醫院的護士,從生產過程到出院一刻都好好的照顧我和BB 辛苦你們了!」並透露已經同囝囝返咗屋企喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!