掃呢頁CODE去手機

2018年6月24日 星期日

范彩兒:范彩兒三點式晒胸器 VS 李美琪翹臀搶Fo __,翹臀,李美琪,

真係各有各吸睛呀!最近日日落雨,天色又昏暗,搞到成個人都冇咩活力,不過唔緊要今日終於天氣睛朗,唔少女星趁住好天氣又再次水着出動喇!「牛雜妹」李美琪(M ...


真係各有各吸睛呀!


最近日日落雨,天色又昏暗,搞到成個人都冇咩活力,不過唔緊要今日終於天氣睛朗,唔少女星趁住好天氣又再次水着出動喇!「牛雜妹」李美琪(Monnie)就飛咗去泰國,喺社交網大派福利,晒出三點式泳照,見到Monnie喺泳池邊擺出唔同甫士,大晒事業線,之後仲嚟個翹臀甫,並留言:「我是平凡人,但我活得不平凡。」真係睇到大家暈晒大浪呀!

藝人范彩兒亦同樣喺網上晒出火辣三點式照,見佢着上紅色泳衣上陣,大晒「胸器」,仲話:「努力做一個完美的自己。」簡直係吸睛程度爆燈!至於名模何紫綸則行另類型格水着照,擺出型格甫士,晒出纖腰,大家都各自搶Fo呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!