掃呢頁CODE去手機

2018年6月23日 星期六

姜大偉:對香港電影圈失望!姜大偉舉家移民 __,姜大偉,

姜大偉爆香港電影圈曾經好差好亂!童星出身的姜大偉,在電台錄音訪問中透露曾當邵氏武師,因被恩師大導演張徹提拔,憑《報仇》於1970年成為香港首位「亞洲影 ...


姜大偉爆香港電影圈曾經好差好亂!


童星出身的姜大偉,在電台錄音訪問中透露曾當邵氏武師,因被恩師大導演張徹提拔,憑《報仇》於1970年成為香港首位「亞洲影帝」,當年他在邵氏拍過無數經典武俠片,但後期他當起導演時,卻以溫情片為主,他解釋指:「我覺得自己永遠都唔及師父張徹、劉家良拍得好。點解要破壞張徹導演畀我嘅形象?我唔可以破壞!」

鍾情溫情片

他坦言執導的電影大部分叫好不叫座,86年他起用劉青雲、馬斯晨合演《聽不到的說話》:「因為部戲預算唔係好大,加上我睇電視劇覺得劉青雲唔錯,感覺好另類,所以就搵佢做男主角,馬斯晨都係,雖然部戲唔賣錢,但起碼口碑係好嘅。」

呻電影界變質

90年代初,姜大偉賣掉所有資產,一度舉家移民加拿大溫哥華,除了因女兒依蘭升學及九七問題之外,最大原因是對當時的香港電影圈極度失望,他說:「大家仲記得當時黑社會入侵電影圈,電影界完全變質,大家鬥搶片花、鬥搶演員,攞住啲紅星名就可以賣埠,係好差好亂!我覺得自己已經唔再屬於呢度,就決定走。我係賣晒所有嘢,決定唔會做太空人,點知一去到加拿大,師父張徹搵我去台灣拍劇,佢搵我係唔可以推,所以咪又返嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!