掃呢頁CODE去手機

2018年6月23日 星期六

王菲:王菲真人騷極保密 現場觀眾電話都唔畀帶? __,王菲,

不過就算點保密,都仲有觀眾網上爆料。天后王菲早前為大陸真人騷《幻樂之城》進行拍攝,畀現場觀眾爆料話佢企到腳痹,行路趷吓趷吓,不過就一直得消息,冇見到現 ...


不過就算點保密,都仲有觀眾網上爆料。


天后王菲早前為大陸真人騷《幻樂之城》進行拍攝,畀現場觀眾爆料話佢企到腳痹,行路趷吓趷吓,不過就一直得消息,冇見到現場圖片,原來今次為咗王菲呢個首個綜藝真人秀騷節目,製作方對節目嘅保密工作做到足,喺發布會後鮮少對外公開節目細節,就連現場觀眾都有篩選過,錄製期間更不允許攜帶任何錄影設備,仲簽埋保密協議!

不過依然有觀眾網上發文,指現場同台上距離約4米,錄製過程足6個鐘,而寡言嘅王菲更同大家聊人生,玩互動添,唔知到時出嚟效果如何呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!