掃呢頁CODE去手機

2018年6月5日 星期二

【陳雅倫拍拖半年分手】老豆出力撮合王帥勳娶楊婉儀 __,楊婉儀,陳雅倫,

二千年八月,王帥勳爆出同陳雅倫拍拖,兩個人喺馬場俾人撞到,當時佢哋都好大方承認係拖友關係,不過拍拖唔夠一年,又宣布分手。王帥勳婚接受訪問,就話老豆王登 ...




二千年八月,王帥勳爆出同陳雅倫拍拖,兩個人喺馬場俾人撞到,當時佢哋都好大方承認係拖友關係,不過拍拖唔夠一年,又宣布分手。王帥勳婚接受訪問,就話老豆王登平知道佢甩拖後,即時叫佢留意楊婉儀,其實老豆根本都唔識楊婉儀,不過王帥勳以為老豆見多識廣,睇人應該幾準。

未幾,王帥勳喺朋友飯局認識楊婉儀,男方自然有好感,不過女方就麻麻地,事關當時不帥勳食雪茄,不過兩個都喺美國讀大學,文化背景相似,半英半中。之後兩個人就拍拖,唔夠半年決定結婚。

婚後兩人育有一子一女,又一起搞好多生意,有知名度的楊婉儀負責見客搵廣告,十分合拍。

立即按此連結Download:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!