掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

黃秋生:親認有私生子!黃秋生:都係咁啦 __,秋生,黃秋生,

黃秋生認有私生子!56歲的黃秋生與太太吳惠貞結婚廿六年,育有兩名兒子,但有指秋生原來還有一名20歲的私生子William,並與母親Joyce居於英國。 ...


黃秋生認有私生子!


56歲的黃秋生與太太吳惠貞結婚廿六年,育有兩名兒子,但有指秋生原來還有一名20歲的私生子William,並與母親Joyce居於英國。雖然父子兩地相隔,但仍有保持聯絡,William亦會來港跟父親見面,秋生亦有盡父親責任,每月畀錢共書教學。

對於私生子一事,秋生直認父子之間感情很好,只要有人問起,定必會承認,因不想影響小朋友,亦不怕自己形象受損。秋生亦指自己有帶過William見過母親,兒子很乖巧,就算同父異母的兄弟也見過。當再追問其他詳情,秋生接受電話訪問說:「唔講喇,都係咁啦,希望你明白!」問跟兒子有沒有見面?他說:「有呀!尋晚一齊食飯,今日佢返咗英國!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!