掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

陳淑蘭:首現身交代事件!陳淑蘭:已交律師跟進 __,陳淑蘭,

陳淑蘭指公司已出警告信,請對方不要再亂說話。藝人陳淑蘭(蘭子)早前在社交網post「引狼入室論」,惹來女友人Crystal在網上連珠炮發,並驚爆去年蘭 ...


陳淑蘭指公司已出警告信,請對方不要再亂說話。


藝人陳淑蘭(蘭子)早前在社交網post「引狼入室論」,惹來女友人Crystal在網上連珠炮發,並驚爆去年蘭子跟闊少利承武已甩拖。今日(28日)蘭子到電台開咪後跟傳媒交代事件:「由頭到尾我覺得冇罵戰,都幾莫名其妙同愕然。我有朋友介紹佢(Crystal)入酒店餐廳做,之後公司唔再同佢續約,人哋幫手咁耐,我只係多謝佢,跟住唔知發生咩事,引嚟咁多嘢。」

多謝對方造就宣傳機會

問到她在社交網指家賊難防是否指Crystal?她坦言不想對號入座:「好多嘢唔淨係我同朋友娛樂大家,而係牽涉到公司,講不實嘅嘢就係誹謗,如果要支持我講嘅嘢,就要攤公司嘅嘢同人講,我覺得冇必要。」她透露公司已出警告信,請對方不要再亂說話,而她亦已知會律師,由專業人士跟進:「另一方面我多謝佢(Crystal),傳媒朋友好耐冇咁搵我,我有啲飄飄然,係佢造就嘅機會,畀我宣傳電台同專欄。」

最擔心媽媽身體

至於Crystal指她當自己是利太,她稱娛樂圈每日都很多這些新聞,她不會逐樣回應:「呢樣嘢我之前都唔回應,不過唔知點解有人對號入座搞咁大龍鳳。」她說朋友擔心她畀人蝦,因此很感謝朋友關心,但自己最怕身體不太好的媽媽擔心:「夠喇,唔好再搞到其他人。我7月19日就50大關,有高人叫我搞大生日,要請60個人以上,我得罪人多,稱呼人少,600個仇人就易請啫。」她慶幸有很多人幫手搞生日,自己亦想請很多人:「梁思浩話要幫我搞到台慶咁,我覺得都有呢個福氣,會喺番酒店餐廳搞。(想證明畀Crystal睇你啲朋友唔係走晒?)係囉,同埋如果有問題,我都唔會再喺呢間餐廳做任何嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!