掃呢頁CODE去手機

2018年6月16日 星期六

張名雅:家燕仔再搞婚宴 張名雅孖老公去飲 __,家燕,張名雅,薛家燕,

張名雅孖老公出席石耀庭嘅西式婚宴。藝人薛家燕仔仔石耀庭今個月11號同女友陳素怡拉埋天窗,喺酒店大排筵席宴請親朋,今日佢哋就再搞西式婚宴,宴請其他朋友。 ...


張名雅孖老公出席石耀庭嘅西式婚宴。


藝人薛家燕仔仔石耀庭今個月11號同女友陳素怡拉埋天窗,喺酒店大排筵席宴請親朋,今日佢哋就再搞西式婚宴,宴請其他朋友。藝人張名雅同老公蔡錦豪(Joe)都有參加,名雅仲喺社交網分享多張婚宴相,相中見到名雅孖老公同一對新人合照,當然仲有榮升奶奶嘅薛家燕見到家燕笑到見牙唔見眼,難掩喜悅之情!

另外,名雅亦晒出婚宴上預備畀賓客嘅精緻蛋糕相,同埋一對新人嘅結婚相,網民都話見到名雅心情咁興奮,除咗戥佢哋開心之外,一定都勾起番佢嘅結婚回憶呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!