掃呢頁CODE去手機

2018年6月16日 星期六

何佩瑜:降Cup何佩瑜中環露黑底 濕晒攬仔狼狽拗柴 __,何佩瑜,Jeana,

Jeana失守~擁有33D魔鬼身材的何佩瑜(Jeana)日前晚上為hmvod原創劇《性敢中環》拍外景,同場還有飾演其舊愛的吳千語師弟栢天男(Adam) ...


Jeana失守~


擁有33D魔鬼身材的何佩瑜(Jeana)日前晚上為hmvod原創劇《性敢中環》拍外景,同場還有飾演其舊愛的吳千語師弟栢天男(Adam),身穿白色Deep V背心的她,「咪咪」竟然離奇失蹤,由D變B連跌兩Cup。

女皇式待遇

劇情講述腳踏4吋高踭鞋的她,途經見到Adam醉倒街頭,一個人坐在梯級上無人理會,於是主動上前慰問,繼而再扶起他,但飲醉的Adam腳步浮浮,結果搞到她一仆一碌,期間更不慎露出黑色底褲邊。現場所見,兩人不停NG,大熱天時,她熱到汗流浹背,等埋位時,她坐在椅子上休息,工作人員即上前為她抹汗兼補妝,期間亦有人在旁為她撥扇降溫,享受女皇式服侍!

扭親腳冇得抖

事後Jeana接受本報訪問時說:「嗰日我着住3、4吋高踭鞋,因為要扶住飲醉嘅Adam,佢啲力墜晒落我度,搞到有少少扭親隻腳,返到屋企要捽跌打酒,好在唔係咩大傷,依家冇咩喇,如果唔係真係要休息。我拍完呢套戲,之後要幫《作家的謊言》補戲,去到七月先可以休息。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!