掃呢頁CODE去手機

2018年6月25日 星期一

【舞台劇一哥】謝君豪被大隻張繼聰引發操練 唔做演技派肥佬 __,繼聰,謝君豪,張繼聰,

現年55歲的謝君豪,正為他有份演出的舞台劇《奪命証人》進行綵排,演藝學院畢業後兩個月入行,謝君豪很快成為男主角,接着拍戲拍電影,第一部電影《南海十三郎 ...




現年55歲的謝君豪,正為他有份演出的舞台劇《奪命証人》進行綵排,演藝學院畢業後兩個月入行,謝君豪很快成為男主角,接着拍戲拍電影,第一部電影《南海十三郎》就奪得金馬獎最佳男演員。跟老戲骨秦沛合作舞台劇,更被對方稱為前輩。

事業一帆風順,但原來謝君豪都有死穴,就是怕被人叫肥佬,數年前,他的起心肝做運動減肥,加上有師弟張繼聰教路,結果狀態愈來愈弗。不過最令他保持好心情,是他懂得令自己開心,做事永遠投入享受,他說:「我唔會邊做邊抱怨,咁樣只會做唔好件事,只要我應承做,無論點都會做好嘅。」

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!