掃呢頁CODE去手機

2018年6月25日 星期一

姚子羚:露背晒Bra Top 姚子羚接受真空齋黐乳貼 __,姚子羚,

姚子羚露前又露後,都幾性感吓~藝人姚子羚以黑色bratop配露背西裝褸出席內衣騷,佢話今次唔會行騷,只係做嘉賓,問佢會唔會考慮行內衣騷?佢話:「睇公司 ...


姚子羚露前又露後,都幾性感吓~


藝人姚子羚以黑色bra top配露背西裝褸出席內衣騷,佢話今次唔會行騷,只係做嘉賓,問佢會唔會考慮行內衣騷?佢話:「睇公司安排,我自己個尺度可以接受到,但唔係睇酬勞,大前提要靚,性感得嚟健康,其實依家嘅內衣潮流都興內衣外穿,唔再係只係着畀自己同隔籬嗰個睇。我自己就鍾意黑色內衣,比較經典同優雅,喱士都鍾意,覺得可以將女人嘅性感味道加分。(會唔會着push up bra?)自然就得,唔需要刻意,而且有啲衫着push up反而唔好睇,有啲衫甚至只係貼乳貼,我都ok。」

唔擔心新劇收視

另外,講到她有份演出嘅劇集《天命》今日首播,而對手《宮心計2深宮計》又係古裝宮庭劇,問佢擔唔擔心有比較?佢話唔擔心:「因為《深宮計》係女性主導嘅劇,而《天命》係男性主導,睇完我哋就睇我個好姊妹胡定欣咪啱囉!(咁怕唔怕受世界盃影響?)唔怕,啲時段冇重疊,而且睇波同睇劇係兩批觀眾,鍾意睇劇就會追,而且只要有口碑同好製作就有人追,對收視有信心,劇入面又有咁多好戲之人,我都好期待播出。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!